Karsprængninger

Karsprængninger i ansigtet (Spindelvævsvener)

• Hurtigt resultat
  • Effektiv & nem behandling
  • Alle områder på kroppen inkl. ansigt, ankler og knæ kan behandles
  • Relativ smertefri
  • Absolut Ingen bivirkninger
  • Ingen forbinding
  • Behandler 3 x 3 cm pr. konsultation

Det er oftest den nordiske race, der får disse karsprængninger, og man mener desuden, at det måske er arveligt til en vis grad. Visse faktorer kan dog øge risikoen for karsprængninger, det kan være overdreven soldyrkelse, kuldepåvirkning, stillesiddende eller stående arbejde, overvægt og graviditet.

Eden electronics vainremover er udviklet til at fjerne “spindelvævsvener” på op til 0,3 mm i diameter samt rosacea (“røde pletter”). Princippet er simpelt og baseret på en meget højfrekvent mikrobølge som udvikler en lokaliseret varmelæsion i venen, uden påvirkning af huden. Behandlingen udføres med en lille elektrode nål, som når den berører huden, sender en lille strøm impuls gennem huden. Det kan på de sarte hud områder føles som et lille niv.

Metoden er effektiv og relativ smertefri.
“Spindelvævsvener” er kosmetisk generende. De er for fine til at blive behandlet som åreknuder, men termo-koagulationen er en komplet løsning og fuldstændig sikker.

blodkar1

blodkar2

Hvem kan behandles?
Vainremoveren kan anvendes til alle hudtyper og er effektiv til røde pletter og alle spindelvævsvener på såvel ben og fødder samt problematiske ansigtsvener
De sterile engangsnåle som anvendes til behandlingen, er dækket af et isolerende skjold, som beskytter huden.
Dette giver en målrettet behandling uden nogen som helst bivirkninger.

Før behandlingen får du en konsultation, for at få et overblik over de områder du ønsker behandlet.

Efter behandlingen
Efter behandlingen, kan der forventes en smule rødme/ eller hævelse af huden over det behandlede område.
I enkelte tilfælde kan der udvikles en lille sårskorpe, som afstødes efter et par dage, uden ardannelse.
Hos de fleste patienter kan der forventes fuldstændig opheling i løbet af 5-6 uger. I enkelte tilfælde kan det tage lidt længere tid.

Folk som vi ikke tilråder behandling

• Med hudinfektioner
  • Som er gravide